Facebook üzerinden gerçekleştirebileceğiniz ürün satışına yönelik faaliyetler ile pazarınızı daha geniş bir alana taşıyabilir ve her kesimden tüketiciye hitap edebilirsiniz. Zaman kıstası olmandan müşterinizle karşılıklı olarak iletişime geçeceğiniz sosyal pazarınızda dijital pazarlama stratejilerini doğru bir şekilde takip ederek amacınıza ulaşabilirsiniz.
Facebook üzerinden yapılan ürün satışı bizlere birçok avantaj sağlamaktadır. Aynı anda Facebook ve Instagram üzerinden reklam verebilir, e-ticaret sitenize yönlendirerek satış sağlayabilir ve/veya kurumsal kimliğinizi tanıtabilirsiniz. Böylelikle kullanıcılar üzerinde pozitif bir etki oluşturarak satış grafiğinizi yükseltebilirsiniz.
Facebook üzerinden satış temel anlamda 2 şekilde gerçekleşmektedir.
Satış yapabilmek için öncelikle firmanıza ait bir Facebook sayfası oluşturmanız gerekir. Facebook sayfanızın içeriğinde, kullanıcılar, mağaza sekmenize tıklayarak kataloglarınıza ulaşabilir, ürünleriniz hakkında detaylı bilgiye erişebilirler.
Kurumsal bir Facebook profili oluşturma, yönetme veya mağaza fonksiyonlarını tam profesyonel kullanma konusunda sizlere danışmanlık sağlıyor, organik içerikler oluşturarak ürün ve hizmetlerinizin satışını gerçekleştiriyoruz. Bu konuda bilgi almak için kurumsal iletişim kanallarımızdan bizlere ulaşabilirsiniz.
Hedef kitlenizi çeşitli araçlar yardımıyla E-Ticaret sitenize yönlendirerek satış sağladığınız bu sistemde kurumsal sosyal medya profiliniz kadar, ürünlerinizi doğru şekilde gösteren profesyonel bir e-ticaret sitesine de sahip olmanız gerekmektedir.
Organik içerikler den link vererek veya Facebook Reklam Yönetici kısmından reklam oluşturarak e-ticaret sitenize yönlendirmeler sağlayabilir, satış hedeflerinize bir adım daha yaklaşabilirsiniz.
Facebook ve Facebook Reklam Platformu bizlere bu konuda destek olarak işimizi kolaylaştırmaktadır.
Oluşturacağımız reklam üzerinden satış sağlayabilir ve e-ticaret sitemize yönlendirebiliriz. Böylelikle e-ticaret sitenizde sunacağınız diğer ürünler ile satış oranınızda artış sağlayabilirsiniz. Facebook Reklam Platformu üzerinden reklam vereceğiniz lokasyonunuzu belirleyebilir, ürününüzün hitap edebileceği yaş aralığını seçebilirsiniz.
Facebook ’un sunmuş olduğu alaka düzeyi raporlama sistemi ile de analizlerini görebilir ve rapor sonucuna göre şekillendirebilirsiniz.
Facebook üzerinden müşterilerinizle kuracağınız iletişim oldukça önem arz etmektedir. Müşteri ürün ile alakalı sorularını sayfa üzerinden ileterek cevap bekleyebilir. Müşteri firmanızla güvenli bir iletişim kurabildiği takdirde güvenilirliğinizi ve kurumsallığınızı sunabilirsiniz. Firma olarak da müşteri taleplerine göre promosyon oluşturabilir, kargo ücretlendirmeleri hakkında bilgi verebilir veya kampanyalar oluşturabilirsiniz.
Dikkat edilmesi gereken bir diğer nokta ise ürün görseli ve kullanacağınız metindir. Görsel ve metin içeriği birlikte uyum içerisinde olmalıdır. Görsel ürünün tüm özelliklerini barındırarak kullanıcıya bir ön izleme sunabilir. Metin kısmında ise ürünün diğer ayrıntılarını, kampanyalı paketlerinizden bahsedebilirsiniz.
Facebook işletmelerin performansını arttırmaya yönelik çalışmalarıyla dijital pazarda önemli bir yer almaktadır. İşletme aracı ile her bütçeden ve her seviyeden reklam oluşturup satış sağlayabilirsiniz.
Facebook Ürün Satışı ile dijital pazarda yerinizi alabilir ve kurumsal olarak firmanızı temsil edebilirsiniz.