16 Eylül 2022

Sosyal Medya ve Sanat Sergileri

Sergilerin Ölümsüzleştirilmesinde Sosyal Medyanın Gücü Sergilemek kelimesi; kelime anlamı itibari ile “sunmak, göstermek, teşhir etmek” anlamlarına gelmektedir. Bu bağlamda sanat sergileri, geçmişten günümüze eserleri sunma amaçlı […]
15 Eylül 2022

Sanatta Dijitalleşme

Sanat ve Galeri Kavramı Sanat denince hiç şüphesiz her birimizin aklına çeşitli kavramlar gelmektedir. Bu kavramlar, popüler kategoriler başta olmak üzere; resim, heykel, seramik vb. görsel […]
6 Mayıs 2022

E-Ticarete Başlarken Yapılması Gerekenler – Üçüncü Kısım

Google My Business “Google Benim İşletmem” anlamına gelen “Google My Business” profili; işletmenizin kolaylıkla kullanıcılar tarafından bulunmasını sağlayan ve Google ‘da görüntülenen işletme bilgilerinizi yönetebildiğiniz ücretsiz […]
22 Nisan 2022

E-Ticarete Başlarken Yapılması Gerekenler – İkinci Kısım

Logo ve Görsel Tasarımı Logo, kurum veya topluluğun vizyonunu ve misyonunu temsil eden, farklı şekillerden, renklerden veya yazı stillerinden oluşan, bununla birlikte markanızı pazar yerinde temsil […]
20 Nisan 2022

E-Ticarete Başlarken Yapılması Gerekenler – Birinci Kısım

Öncelikle hatırlanması gereken ilk şey, tüm ticari faaliyetlerde olduğu gibi e-ticaret faaliyetlerinin de ticari bir faaliyet olduğu ve temel pazarlama aşamalarını içerdiğidir. Satışı yapılacak hizmet ve/veya […]
23 Mart 2022

SEO Neden Gereklidir?

SEO, pazarlama kavramına yenilikçi yaklaşımlar getiren bir dijital pazarlama stratejisidir. Dijital pazarlama dünyasında, bu pazarlama stratejisi, potansiyel müşterilere erişiminizi artırmanıza yardımcı olmada önemli bir rol oynar. […]
24 Ocak 2022

E-A-T Ve SEO

Bilinçli internet kullanıcıları, çoğu zaman internette karşılaştığı içeriklerin doğruluğunu ve güvenilirliğini sorguluyor. Herkesin fikir ve düşüncelerini paylaşabildiği ve denetimsiz açık kaynak olan internette çok fazla bilgi […]
21 Ocak 2022

YMYL SEO ve Google Kriterleri

YMYL Nedir? İngilizce “Your Money Your Life” cümlesindeki kelimlerin kısaltması olarak karşımıza çıkan YMYL kavramı, basitçe; Google ‘ın birtakım kriteleri göz önüne alarak oluşturmuş olduğu, “insanların […]
24 Kasım 2021

Dijital Pazarlama Türleri (2. Kısım)

İÇERİK PAZARLAMASI (Content Marketing) Geleneksel ve dijital reklamcılık yöntemlerinden farklı olarak; içerik pazarlaması, özgün ve çeşitli içerikler üreterek ve bunları; blog, video, müzik, podcast vb. şeklinde […]