Sergilerin Ölümsüzleştirilmesinde Sosyal Medyanın Gücü Sergilemek kelimesi; kelime anlamı itibari ile “sunmak, göstermek, teşhir etmek” anlamlarına gelmektedir. Bu bağlamda sanat sergileri, geçmişten günümüze eserleri sunma amaçlı […]
Sanat ve Galeri Kavramı Sanat denince hiç şüphesiz her birimizin aklına çeşitli kavramlar gelmektedir. Bu kavramlar, popüler kategoriler başta olmak üzere; resim, heykel, seramik vb. görsel […]
Google My Business “Google Benim İşletmem” anlamına gelen “Google My Business” profili; işletmenizin kolaylıkla kullanıcılar tarafından bulunmasını sağlayan ve Google ‘da görüntülenen işletme bilgilerinizi yönetebildiğiniz ücretsiz […]
Logo ve Görsel Tasarımı Logo, kurum veya topluluğun vizyonunu ve misyonunu temsil eden, farklı şekillerden, renklerden veya yazı stillerinden oluşan, bununla birlikte markanızı pazar yerinde temsil […]
Öncelikle hatırlanması gereken ilk şey, tüm ticari faaliyetlerde olduğu gibi e-ticaret faaliyetlerinin de ticari bir faaliyet olduğu ve temel pazarlama aşamalarını içerdiğidir. Satışı yapılacak hizmet ve/veya […]
SEO, pazarlama kavramına yenilikçi yaklaşımlar getiren bir dijital pazarlama stratejisidir. Dijital pazarlama dünyasında, bu pazarlama stratejisi, potansiyel müşterilere erişiminizi artırmanıza yardımcı olmada önemli bir rol oynar. […]
Bilinçli internet kullanıcıları, çoğu zaman internette karşılaştığı içeriklerin doğruluğunu ve güvenilirliğini sorguluyor. Herkesin fikir ve düşüncelerini paylaşabildiği ve denetimsiz açık kaynak olan internette çok fazla bilgi […]
YMYL Nedir? İngilizce “Your Money Your Life” cümlesindeki kelimlerin kısaltması olarak karşımıza çıkan YMYL kavramı, basitçe; Google ‘ın birtakım kriteleri göz önüne alarak oluşturmuş olduğu, “insanların […]
İÇERİK PAZARLAMASI (Content Marketing) Geleneksel ve dijital reklamcılık yöntemlerinden farklı olarak; içerik pazarlaması, özgün ve çeşitli içerikler üreterek ve bunları; blog, video, müzik, podcast vb. şeklinde […]