24 Kasım 2021

Dijital Pazarlama Türleri (1.Kısım)

Bilgisayar ve cep telefonlarının internete bağlanabilirliği arttıkça, hayatımızda kapladıkları yer ve davranış modellerimize etkileri de arttı. Buna bağlı olarak her geçen gün daha önemli hale gelen […]
26 Ekim 2021

Okunabilirlik ve Multimedya

Web siteniz, markanızın kimliğini yansıtır ve potansiyel müşterilerinize markanız hakkında bilgi verir. Bu yüzden web sitenizde yer verdiğiniz içerikler ve onları nasıl sunduğunuz önemlidir. İçerikler herhangi […]
25 Ekim 2021

Sosyal Medya Görsel Ölçüleri

Günümüzde insanların sadece an ve anılarını paylaştığı bir yer olmaktan çıkmış olan sosyal medya mecraları, her geçen gün hayatlarımızda kapladığı yeri, ticari önemini ve pazar payını […]
25 Temmuz 2019

Mobil Web Site Ve Mobil Uygulama Arasındaki Farklar

Bir mobil web sitesi internet üzerinden birbirine bağlı ve tarayıcı tabanlı HTML sayfalarından oluşur ve ilk bakışta normal web sitelerine benzer. Standart web sitesinden, mobil web sitesini ayıran en […]
21 Haziran 2019

Instagram Reklam

Reklam Nedir? “Reklam”, vermiş olduğunuz ürün ve/veya hizmetin tüketiciye sunularak daha fazla talep eğrisi oluşturmaya yönelik yapılan sesli, yazılı ve görsel tanıtım şekillerinin genel adıdır. Sosyal […]
21 Haziran 2019

Facebook Reklam

Facebook Reklam Nasıl Olmalı? Sosyal Medya Reklam pazarının başında gelen Facebook Reklam Platformu, reklam stratejileri konusundaki duruşuyla güçlü bir tavır sergilemekte. Hizmet yönetimi, güvenli hesap ve […]
21 Haziran 2019

Instagram Ürün Satışı

Instagram üzerinden ürünlerinizi satışa koyma fikri artık çoğu işletmenin izlediği bir yol. Daha fazla sipariş alabilmek ve marka adını büyütmek isteyen bir firma instagram üzerinden satış […]
21 Haziran 2019

Facebook Ürün Satışı

Facebook üzerinden gerçekleştirebileceğiniz ürün satışına yönelik faaliyetler ile pazarınızı daha geniş bir alana taşıyabilir ve her kesimden tüketiciye hitap edebilirsiniz. Zaman kıstası olmandan müşterinizle karşılıklı olarak […]