Sertifikalı Markalaşma ve Dijital Pazarlama Eğitimi
Dijital Pazarlama Eğitimi
Markalaşma ve Dijital Pazarlama Teknikleri
Dijital Pazarlama Eğitimi Programı ile; “Marka Kavramı” ve “Marka Yönetimi” nin geleneksel dikey anlayıştan, yatay yönde yeniden şekillendiği günümüzde, çağdaş ve yenilikçi marka yönetimi ve bu markaların dijital platformlarda kendini etkin ifade etmesi amaçlanmıştır.
Her geçen gün önemini artıran dijital pazarlama kanalları ile yeni pazarlar oluşurken, buna bağlı olarak; firmalar, bu pazarlarda yerlerini almak üzere faaliyetlere gereksinim duymuştur. E-ticaret, Viral Pazarlama, Sosyal Medya Pazarlaması, Arama Motoru Reklamcılığı (SEM), SEO Marketing ve Mailing bu pazarlama faaliyetlerinin başını çekmektedir.
Sertifikalı Dijital Pazarlama Eğitimi programında; markaların, hedef kitlelerine dijital kanallar ve sosyal medya platformları üzerinden etkin şekilde ulaşmaları, ürün ve hizmetlerini bu platformlar üzerinden potansiyel müşterilerine etkili şekilde nasıl ulaştıracakları ve satışlarını nasıl artıracakları, çeşitli dijital araçlar ve dijital satış artırma teknikleri ile anlatılmaktadır.
Dijital dünyanın günlük yaşantımızda yer edinmesiyle ortaya çıkan “Dijital Pazarlama“, “Markalaşma”, “Sosyal Medya Yönetimi” ve “E-Ticaret” kavramlarının, firmanıza sağlayabileceği faydaların bilinirliğinin artırılması hedeflenmiştir.
Pazarlama faaliyetlerinize arama motorları, sosyal medya ve dijital reklam araçları kullanarak nasıl destek verebileceğinizin yöntemleri anlatılmaktadır.
KURUMSAL DİJİTAL PAZARLAMA
Kurum İçi Dijital Pazarlama Eğitimi
Sertifikalı eğitimler başlığı altında yer alan Dijital Pazarlama Eğitimi programının, firmalara özel planlandığı ve firma bazında özel olarak verildiği eğitim hizmetimizdir.
Markanızın dijitalde konumlandırılması, firmanıza özgü dijital pazarlama kanallarının oluşturulduğu ve/veya geliştirildiği ve Dijital Pazarlama Danışmanlığı ile devamlılığı sağlanan Kurumsal Dijital Pazarlama Eğitimi için de sayfa altındaki form aracılığı ile iletişime geçebilirsiniz.
DİJİTAL PAZARLAMA EĞİTİMİNİN AMACI
- Kurumsal Marka oluşturabilmek
- Markaları, dijital dünyaya tanıtmak ve temsil edebilmek
- Sosyal medya kanallarına hakim olmak
- Sosyal medya platformlarını doğru şekilde analiz edebilmek ve raporlamak
- Etkin dijital pazarlama stratejileri oluşturabilmek
- E-ticaret dünyasını algılayabilmek ve e-ticaret dünyasındaki pazarlama yöntemlerini kavrayabilmek
- Dijital reklamcılığı yaygınlaştırmak
- Doğru hedef kitleye, doğru zamanda, doğru araçlarla ulaşabilmek
KATILIMCILARIN KAZANIMLARI
- Eğitim sonrası katılımcılarda Dijital Pazarlama ve Markalaşma bilinçleri oluşur.
- Katılımcılar, Dijital Dönüşümün farkında ve Pazarlama konusuna daha bir yaklaşım sergiler.
- Katılımcılar, markalaşma doğrultusunda strateji planlamalarını yapabilecek yetkinliğe sahip olur.
- Katılımcılar, dijital pazarın varlığının ve bu pazarda kullanması gereken pazarlama taktikleri hakkında bilinçlendirilir.
- Katılımcılar, sosyal medya platformlarında hedefledikleri kitlelere hitap edebilme yetkinliğine erişir.
- Katılımcılar, reklam verirken doğru hamleleri etkin kullanabilecek yetkinlikte olur.
SERTİFİKALI DİJİTAL PAZARLAMA EĞİTİMİNE KİMLER KATILMALIDIR?
- Kurumsal firmaların dijital platformlarından sorumlu olmak isteyenler,
- Üzerinde çalıştığı işi geliştirmek isteyen ve dijital dünyayı daha etkili bir şekilde kullanarak yönetebilmeyi hedefleyenler,
- Freelance olarak dijital mecralarda çalışmayı planlayanlar,
- Dijital pazarlama kanalları ve sosyal medya platformlarını kullanarak satışlarını arttırmak isteyenler,
- İşletme sahipleri ya da ortakları,
- E-ticaret firmaları,
- Dijital ajanslarda çalışmak isteyenler,
- İlgili kurumların reklam, halkla ilişkiler ve pazarlama bölümlerinin sorumluları
Dijital Pazarlama Eğitimi Konuları
- Dijital Pazarlamaya giriş
- Dijitalde Marka Oluşturma
- Dijitalde Marka Konumlandırma
- Dijitalde Marka Kimliği Kurgulama
- Stratejik Marka Yönetimi
- Kurumsal Kimlik Süreci
- Online İtibar Yönetimi
- Dijital Kriz Yönetimi
- Sosyal Medya Yönetimi ve İletişimi
- Dijital Pazarlama Stretejileri
- Sosyal Medya Pazarlama
- Arama Motoru Optimizasyonu (SEO)
- Google Adwords
- İnternet Reklamcılığı
- Gerçek Zamanlı Pazarlama
- Satış Artırıcı Dijital Faaliyetler
- E-Posta Pazarlama (Mailing)
BAŞVURU FORMU
Dijital Pazarlama Eğitimine başvurmak için lütfen aşağıdaki formu doldurunuz.