6 Mayıs 2022

E-Ticarete Başlarken Yapılması Gerekenler – Üçüncü Kısım

Google My Business “Google Benim İşletmem” anlamına gelen “Google My Business” profili; işletmenizin kolaylıkla kullanıcılar tarafından bulunmasını sağlayan ve Google ‘da görüntülenen işletme bilgilerinizi yönetebildiğiniz ücretsiz […]
23 Mart 2022

SEO Neden Gereklidir?

SEO, pazarlama kavramına yenilikçi yaklaşımlar getiren bir dijital pazarlama stratejisidir. Dijital pazarlama dünyasında, bu pazarlama stratejisi, potansiyel müşterilere erişiminizi artırmanıza yardımcı olmada önemli bir rol oynar. […]
24 Kasım 2021

Dijital Pazarlama Türleri (1.Kısım)

Bilgisayar ve cep telefonlarının internete bağlanabilirliği arttıkça, hayatımızda kapladıkları yer ve davranış modellerimize etkileri de arttı. Buna bağlı olarak her geçen gün daha önemli hale gelen […]
21 Haziran 2019

Instagram Reklam

Reklam Nedir? “Reklam”, vermiş olduğunuz ürün ve/veya hizmetin tüketiciye sunularak daha fazla talep eğrisi oluşturmaya yönelik yapılan sesli, yazılı ve görsel tanıtım şekillerinin genel adıdır. Sosyal […]
21 Haziran 2019

Facebook Reklam

Facebook Reklam Nasıl Olmalı? Sosyal Medya Reklam pazarının başında gelen Facebook Reklam Platformu, reklam stratejileri konusundaki duruşuyla güçlü bir tavır sergilemekte. Hizmet yönetimi, güvenli hesap ve […]
21 Haziran 2019

Instagram Ürün Satışı

Instagram üzerinden ürünlerinizi satışa koyma fikri artık çoğu işletmenin izlediği bir yol. Daha fazla sipariş alabilmek ve marka adını büyütmek isteyen bir firma instagram üzerinden satış […]
21 Haziran 2019

Facebook Ürün Satışı

Facebook üzerinden gerçekleştirebileceğiniz ürün satışına yönelik faaliyetler ile pazarınızı daha geniş bir alana taşıyabilir ve her kesimden tüketiciye hitap edebilirsiniz. Zaman kıstası olmandan müşterinizle karşılıklı olarak […]