Bilinçli internet kullanıcıları, çoğu zaman internette karşılaştığı içeriklerin doğruluğunu ve güvenilirliğini sorguluyor. Herkesin fikir ve düşüncelerini paylaşabildiği ve denetimsiz açık kaynak olan internette çok fazla bilgi […]
İÇERİK PAZARLAMASI (Content Marketing) Geleneksel ve dijital reklamcılık yöntemlerinden farklı olarak; içerik pazarlaması, özgün ve çeşitli içerikler üreterek ve bunları; blog, video, müzik, podcast vb. şeklinde […]
Bilgisayar ve cep telefonlarının internete bağlanabilirliği arttıkça, hayatımızda kapladıkları yer ve davranış modellerimize etkileri de arttı. Buna bağlı olarak her geçen gün daha önemli hale gelen […]
Web siteniz, markanızın kimliğini yansıtır ve potansiyel müşterilerinize markanız hakkında bilgi verir. Bu yüzden web sitenizde yer verdiğiniz içerikler ve onları nasıl sunduğunuz önemlidir. İçerikler herhangi […]
Günümüzde insanların sadece an ve anılarını paylaştığı bir yer olmaktan çıkmış olan sosyal medya mecraları, her geçen gün hayatlarımızda kapladığı yeri, ticari önemini ve pazar payını […]